dimarts, 27 d’octubre del 2015

VISITA A L'AEROPORT





Aquest matí els alumnes de 5è hem visitat l'aeroport.  A l'entrada ens esperavem els guies, i les dues classes ens hem separat. Els alumnes de 5èB primer hem anat a una sala, on hem montat un avió amb peces de lego, i després hem fet de programadors, on havíem d'aterrar el nostre avió en una pista feta per peces.





Ens han mesurat el nivell del so entre diferents tipus d'aterratge, i hem vist que l'aterratge verd és molt més silenciós que l'aterratge esglaonat, Ha estat una activitat increible!



Després una altra monitora ens ha passejat per l'aeroport, i hem vist aterrar un helicopter, camions de bombers, uns falcons per asustar diferents animals perquè no facin malbé els avions... ha estat una visita increible!!!








Ara a agafar energia per l'excursió de la trencada de divendres!

31 comentaris:

  1. ¡Hola son n´Héctor!
    Yo vaig anar a l'aroport i va ser genia. El que mas magradat de aquesta excursio va ser... ¡ programar els avons! Ma agradat perque magrada molt programar coses.
    Héctor

    ResponElimina
  2. De part de Lucía:
    Em va agradar molt la excursió a l'aroport .
    El que més em va agradar va ser ver de copilot i de piloto i les águiles.
    Tambe eren molt divertits els noms de les águiles con:
    Frodo,Indio ,Agur i Zipi i Zape.
    M'he agradaría volver a anari ,però aquesta vetada montarme en un aviò.
    Salva,qual será la següent excursiò?????
    Molts petons Lucía.

    ResponElimina
  3. Hola, la excursió molt divertida,m'agradat molt. El aterratge dels avions de lego molt divertit.També els ocells.Pero el que mes m'agardat ha set aprendre moltes coses de l'areoport.A també el ca.
    JULIÀ

    ResponElimina
  4. Bon día soc Joël López !

    Ma agradat molt la excursio perque hi
    habiendo 2 elicopteres molt chulos i tambe
    un cante molt pulit. Tambe m'a agradat molt els camions de bumbers . Va ser genial !
    Joël López .

    ResponElimina
  5. Hola soy carlos me ha gustado mucho la excursion fue bastante divertida.A mi me gusto mucho y me gustaria hacer otra igual

    Carlos Marí Silverde

    ResponElimina
  6. Hola soc en Adri i ami el que mes en va agrada va ser el legó que varem fer i tambe els bomber.

    Soc en Adri.

    ResponElimina
  7. Hola soc en Adri i ami el que mes en va agrada va ser el legó que varem fer i tambe els bomber.

    Soc en Adri.

    ResponElimina
  8. Hola soc en Adri i ami el que mes en va agrada va ser el legó que varem fer i tambe els bomber.

    Soc en Adri.

    ResponElimina
  9. Hola! A mi lo que mes m'ha agradat es el lego perque estaven programats amb els portatils i també havía que construir un avió.

    Soc en Marcos.

    ResponElimina
  10. HOLA SALVA!
    soc en iluhan y a mi lo que més m`ha agradat a set anar al hangar dels bombers del aeroport i també quan de pront quan la guia estava esxplicant una cosa i va aterriça e helicopter de SAMU. Si fossim un altra vegada a lo millor tendriem més sort de veure una avioneta de bombers . me varen gustar els Falcóns zipi y zape i quasi vomito amb els animals
    morts. ATENTAMENT ILUHAN :-))))

    ResponElimina
  11. hola Salva, el que més em va agradar de l'excursió a l'aeroport va ser: Els avions de llec, les aguilas zipi zape, també em va agradar quan aterro l'helicoptero, m'ho vaig passar molt bé !!! atentament Gúdula.

    ResponElimina
  12. A jo m'ha agradat molt, perqué varem fer un munt de coses divertides sobre tot construir un aviói fer-lo volareixó hem va agradar molt, també veure els bombers, les instalacions, les aguiles.


    Soc en Josep

    ResponElimina
  13. A jo m'ha agradat molt, perqué varem fer un munt de coses divertides sobre tot construir un aviói fer-lo volareixó hem va agradar molt, també veure els bombers, les instalacions, les aguiles.


    Soc en Josep

    ResponElimina
  14. A jo m'ha agradat molt, perqué varem fer un munt de coses divertides sobre tot construir un aviói fer-lo volareixó hem va agradar molt, també veure els bombers, les instalacions, les aguiles.


    Soc en Josep

    ResponElimina
  15. Bon día Salva :

    Ami la excurció de l'aeroport hem va agradar molt perque vaig fer un lego de un avió i después ferlo volar tambe vaig veure bombers i Falcón amb animals morts.

    Soc en Darius

    ResponElimina
  16. Molts bons comentaris, moltes gràcies.

    ResponElimina
  17. salva me va gustar mucho la excursion

    ResponElimina
  18. Hola companys i companyes el que mes me va agradar va ser els falcons i cuan varém passar per la maquina on estaban els policies .SÓC XAIRO.

    ResponElimina
  19. Hola companys i companyes el que mes me va agradar va ser els falcons i cuan varém passar per la maquina on estaban els policies .SÓC XAIRO.

    ResponElimina
  20. Hola companys i companyes el que mes me va agradar va ser els falcons i cuan varém passar per la maquina on estaban els policies .SÓC XAIRO.

    ResponElimina
  21. Hola,companys a jo m'ha agradat molt,i tambe les aguiles Zipi,Zape.I tambe fe de pilot,de copilot gracies per aquesta excursio Salva.Quina excursio será la próxima???? SÓC KEILA.

    ResponElimina
  22. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  23. HOLA A MI M'AGRDAT L'ESXCURSIO P K HI HABIA FALCONS I ERA MOLT DIVERTIT LO DELS LEGOS DELS ABIONS LO QUE NO M'AGRDAT A SET ELS CONILLS CONLLEATS I QUE EL PERRO SE AGESI MENLLAT LES TRIPE....ELS FALCONS QUE MES M'AGRADAT A SET EN ZIP I ZAPE....ESPERO QUE PUGAM FER UN ALTRA EXCURSIO A UN ALTRA LLOC O AL MATEIX...<>

    ResponElimina
  24. Hola, companys a jo m'agradat molt , i tambè els falcons Zipi , Zape.
    I tambè fer de pilot i de copilot .
    Gracies per aquesta excursió .
    Salva quina excursió será la próxima????
    SOC EN JOSEP

    ResponElimina
  25. Hola companys i companyes, el que més em va agradar va ser els falcons i quan várem passar pero la máquina on estavan els policies.
    SOC NA LUCÍA.😘😘😲😜😍😎🙌👧🙈🙉🙊👼👿👻👌✊✌✋👊💙💚💛💜💓💟💞💝💘💗💖💕💔👋👏👐📚🎁🎢🎡⛺🎤🎧🎵🎶🎼🎻🎸📼〽🐈🐁🐖🐐🐇🐣🐤🐥🐦🐆🐠🐲🐼🐙🐳🌈⛲🏰🏃🏄🏇🏊✈🚵🚸🚶🚺✨=-O :-P ;-) :-( :-) :-! :-$ B-) :O :-* :-D :'( :-\ O:-) :-[

    ResponElimina
  26. L'excursiò al aeroport va ser genial.¡
    M'agradat anar a veure a les aguiles, al cà i programar els avions i fer de copilot i de pilot, tambè m'agradat per que he pòdido veure al meu cosi.
    Gracies Salva per fer aquesta salida.
    Soc en Max.

    ResponElimina